Podmínky rezervace a storno podmínky

Přihlášení na akci

Pro přihlášení na akci je potřeba udělat několik níže uvedených kroků:

1) registrovat se jako člen tohoto portálu

2) v detailu akce zaškrtnout možnost "zúčastním se", čímž se vaše fotka objeví v seznamu přihlášených

3) pokud je akce placená předem, uhradit poplatek na akci dle pokynů v akci

  

Cena akcí

Cenu akcí určuje organizátor akce a nezahrnuje pouze samotný vstup na akci, ale i úhradu části nákladů provozu projektu:

 

V ceně je:
* poplatek provozovateli (pronájem sportoviště apod.)
* DPH
* provoz PaPu (telefony, provoz serveru, administrace projektu, vývoj)

 

V ceně není:
* pojištění účastníků - pokud je potřeba, každý účastník toto řeší individuálně (platí pro všechny tipy akcí, i pro bezplatné)

Účastníci na akci svou účastí akceptují fakt, že organizátoři nemohou a nebudou odpovídat za jejich chování v rámci akce, proto se účastí akcí na vlastní zodpovědnost a za případné škody jsou odpověďni sami. (pokud není u akce uvedeno jinak).

 

Storno poplatky

Pokud není v detailu akce uvedeno jinak, platí stoprocentní stornopoplatek při zrušení účasti na již uhrazené akci. Vstupné na akci však je možné převést na jakéhokoli jiného člena PaP, který na akci doposud není přihlášen. K individuální domluvě převodu na náhradníky je možné využít například i diskuzi pod danou akcí.

 

Bude-li akce plně obsazena náhradníky, je možné zažádat o navrácení vstupného, které bude po proběhlé akci vyplaceno zpět v plné výši.

 

Bude-li akce zrušena organizátorem, vrací se účastníkům celý poplatek.

 

Platba hotově

Ve některých případech je možné účast na akci hradit hotově na místě akce. 

  

© 2017   Created by Martin (PaP).   Využívá technologii

Odznaky  |  Oznámit problém  |  Podmínky služby